Головна

Реєстрація

Вхід
Поради автомобілісту
Субота, 18.11.2017, 16:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Технічне обслуговування автомобілів [5]
Ремонт автомобіля [1]
Поради автомобілісту [4]
Несправності легкового автомобіля [13]
Діагностика систем автомобіля [1]
Несправності двигуна [2]
Пошук
Головна » Статті » Експлуатація легкового автомобіля » Несправності двигуна

ДВИГУН ЗАПУСКАЄТЬСЯ І ЗРАЗУ ГЛОХНЕ
         Паливний насос подає недостаточну кількість бензину в карбюратор.
   Наймовірніше недостатньо подається палива в камеру   поплавця карбюратора.   В цьому випадку   необхідно   переконатися насамперед в працездатності паливного насоса і усунути виявлені причини його несправностей способами, що розглянули раніше.
   Справний паливний насос повинен забезпечувати сильний пульсуючий    струмінь    палива    з    випускного    штуцера    при ручній підкачці або провертанні колінчастого вала двигуна стартером. Якщо перевіркою буде встановлено, що паливний насос справний слід звернути увагу на правильність установки повітряної заслінки карбюратора.
           Не відрегульований привід повітряної заслінки карбюратора.
 Прохідний перетин горловини карбюратора змінюється положенням повітряної заслінки. У тому випадку, коли вона, наприклад, постійно прикрита, тобто її привід правильно не відрегульований, відбувається зменшення перетину горловини карбюратора. При пуску двигуна розрідження в камері змішувача карбюратора збільшується, отже, збільшується і кількість палива, що поступає, з камери поплавця, тобто відбувається перезбагачення горючої суміші і двигун швидко глохне.
            Підвищений рівень палива в камері поплавця карбюратора.
 Інколи двигун може швидко глохнути після пуску із-за підвищеного рівня палива в камері поплавця карбюратора, тобто коли карбюратор переливає паливо. Причин цьому може бути декілька:
порушення регулювання рівня палива в камері поплавця;
втрата герметичності (пошкодження) поплавця;
попадання механічних домішок під голчаний паливний клапан;
зачіпання поплавця за стінки камери поплавця.
Пам'ятаєте підвищений рівень палива в камері поплавця приводить не лише до зупинки двигуна після пуску, але і різко збільшує витрату палива.
                              Засмічення повітряного фільтра.
 Раптова зупинка двигуна після його пуску може статися із-за сильного засмічення повітряного фільтру пилом. Дуже часто це трапляється при експлуатації легкових автомобілів в літній період при несвоєчасному технічному обслуговуванні повітряного фільтра.
  При виявленні сильного засмічення повітряного фільтра дорожнім пилом його необхідно очистити і замінити в ньому масло. Якщо фільтруючий елемент очисника повітря з капронового набивання, його промивають в гасі або бензині, а якщо набивання паперове, то його виймають з корпусу очисника повітря струшують або замінюють новим.
  Перед установкою фільтруючого елемента заздалегідь протирають зсередини корпус очисника повітря сухою чистою ганчіркою. Забруднене масло виливають, а корпус промивають гасом або бензином, одночасно відокремлюючи відкладення пилу від його днища і стінок за допомогою дроту. Цю операцію виконують доти поки зливаний гас або бензин не стане чистим. У очищену масляну ванну заливають свіже масло. При забрудненні фільтруючого елемента його слід замінити.
    Несвоєчасне технічне обслуговування повітряного фільтра скорочує термін служби двигуна, призводить до зниження його потужності невиправданій перевитраті палива.
Категорія: Несправності двигуна | Додав: avtomobilist (09.03.2009)
Переглядів: 1053 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 55

Друзі сайту


  Туризм
 Веселина
 Анекдоты и языки
 Всячина
 Домашний компьютер
 Авторазборка



Статистика
+
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz