Головна

Реєстрація

Вхід
Поради автомобілісту
Субота, 18.11.2017, 16:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Технічне обслуговування автомобілів [5]
Ремонт автомобіля [1]
Поради автомобілісту [4]
Несправності легкового автомобіля [13]
Діагностика систем автомобіля [1]
Несправності двигуна [2]
Пошук
Головна » Статті » Експлуатація легкового автомобіля » Несправності легкового автомобіля

НЕМАЄ ПОДАЧІ БЕНЗИНУ В ДВИГУН
Перевірку роботи системи живлення рекомендується починати з паливного бака.
Переконавшись, що паливо в баку є (по покажчику на щитку приладів або зануренням чистого прутка в горловину бака), пробка 6 заливної горловини паливного бака 3 герметична отвір трубки 4 для з′єднання внутрішньої порожнини паливного бака з атмосферою не забруднено (в разі перекриття цього отвору в баку створюється вакуум і паливо в карбюратор 2 не подається), необхідно перевірити, чи подається паливо в карбюратор. Для цього від'єднати топливопровід 11 від вхідного штуцера 12 карбюратора або від випускного штуцера паливного насоса і за допомогою важеля 9 ручної підкачки паливного насоса 10 перевірити, чи виходить паливо з відповідного до карбюратора топливопровода 11.
  Наявність сильного і рівного струменя палива (у струмені не повинно бути бульбашок повітря) з топливопровода 11 свідчить про справність паливного насоса і топливопроводів, що йдуть від паливного бака до карбюратора, і про те що причину відсутності подачі палива треба шукати в з'єднаннях між карбюратором 2 і впускним трубопроводом 11, між частинами самого карбюратора, сполученими через прокладки. В цьому випадку слід підтягнути гайки  кріплення  карбюратора до  впускного трубопроводу і при необхідності замінити прокладки ущільнювачів.
  Потім з'єднати топливопровід 11 з карбюратором 2 і повторити пуск двигуна.
  Якщо після вказаних дій паливо все ж не поступатиме в камеру поплавця карбюратора двигуна, слід перевірити карбюратор.

    Несправний карбюратор.
   Перевірку справності карбюратора рекомендується проводити в наступному порядку.
   Якщо паливо в камері поплавця карбюратора відсутнє або рівень його нижчий за відмітку, слід викрутити пробку 2 фільтра карбюратора, вийняти сітчастий фільтр 3, промити його паливом продути струменем стислого повітря і поставити на місце. Якщо фільтр не засмічений, то паливо в камері поплавця може бути відсутнім із-за забруднення голчаного паливного клапана 1 кришки камери поплавця карбюратора або із-за зачіпання поплавця 4 за стінки камери поплавця.
   Забруднений голчаний клапан рекомендується промити в паливі або продути струменем стислого повітря, використовуючи насос для накачування шин, поставити на місце і усунути заїдання поплавця.
   Якщо при перевірці виявиться, що в камері поплавця є паливо, але рівень його не відповідає встановленій нормі, слід встановити необхідний рівень палива, підгинаючи язичок 3 регулювання рівня палива і одночасно з цим підгинаючи обмежувач 2 ходу поплавця для встановлення ходу голки 4. Після регулювання поплавець 1 повинен переміщатися вільно. При пошкодженні поплавця його необхідно замінити. Якщо отвір в поплавці невеликий, то тимчасово його можна заклеїти нітроклеєм.
   Якщо при перевірці буде виявлено, що паливо в камері поплавця є і рівень його в межах встановленої норми, але двигун не пускається, то вірогідними причинами цього є засмічення в карбюраторі каналів і жиклерів. Необхідно перевірити і прочистити канали і жиклери карбюратора частково (знявши кришку камери поплавця) розібравши карбюратор і продути канали і жиклери стислим повітрям за допомогою насоса для накачування шин.
   При сильному засміченні (осмоленні) жиклери можна прочистити загостреною дерев'яною паличкою, добре змоченою ацетоном. Не можна прочищати жиклери дротом або металевими предметами.
   Якщо при перевірці виявилось, що струменя палива з топливопровода, що підходить до карбюратора   немає або він дуже слабкий і нерівний, отже, засмічений цей топливопровід або несправний паливний насос.

                                   Несправний паливний насос.
   Щоб встановити причини несправностей паливного насоса рекомендується від'єднати топливопровід 11 від паливного насоса  і перевірити дію паливного насоса за допомогою важеля 10 ручної підкачки.
Якщо важіль ручної підкачки паливного насоса переміщається вільно, без зусилля слід повернути пускову рукоятку двигуна на один оберт і знов підкачати паливо важелем ручної підкачки. Якщо важіль переміщатиметься із зусиллям і паливо сильним пульсуючим струменем виштовхуватиметься з випускного штуцера 2 то це свідчитиме про справність паливного насоса і засміченні трубопроводу,  що сполучає паливний  насос  і  карбюратор.
   В цьому випадку треба продути топливопровід стислим повітрям, використовуючи насос для накачування шин, і надійно його закріпити.
Може трапитися так, що під дією важеля ручної підкачки паливний насос працює а при прокручуванні колінчастого валу стартером або пусковою рукояткою не працює або працює з перебоями, струменя палива з вихідного штуцера немає або він дуже слабкий. Причиною цього, найімовірніше може бути знос ексцентрика 13  розподільного валу і штовхача 12 приводу паливного насоса двигуна. При цьому хід штока 11 діафрагм 8 робиться настільки малим, що паливний насос подає паливо недостатньо або взагалі не подає.
   Відновити нормальну подачу палива в цьому випадку можна, замінивши прокладку між корпусом паливного насоса і картером двигуна на тоншу, дещо наблизивши штовхач 12 до ексцентрика 13 розподільного валу.
Якщо    при    перевірці    виявиться, що   пульсуючого    струменя    палива з    паливного    насоса    немає,    слід   від'єднати   топливопровід   від   впускного   штуцера   паливного насоса і за допомогою насоса для накачування шин продути паливну магістраль, що залишилася, в направленні від паливного насоса до  паливного бака.   При цьому   треба  послухати,  чи   вирує паливо   в   паливному   баку.    Якщо   вирує,   то   несправний паливний насос.
   Перш за все слід оглянути паливний насос зовні і перевірити, чи не витікає паливо з нього. Вихід палива вказує на пошкодження діафрагми 8 паливного насоса або на відсутність герметичності в з'єднанні її з штоком 11. При цьому слід відновити герметичність з'єднання. Для цього необхідно частково розібрати паливний насос, знявши верхню частину корпусу 7, паливного насоса, і підтягнути кріплення діафрагми 8 на штоку 11.
    Діафрагму що прийшла в  негодність  необхідно замінити новою. Якщо немає нової діафрагми, то можна тимчасово відновити працездатність паливного насоса, встановивши між дисками розірваної діафрагми два-три шари поліетиленової плівки.
   При підтіканні палива між складовими частинами паливного насоса слід рівномірно затягнути сполучні гвинти а при необходіїмості замінити прокладку ущільнювача 3, яка одночасно є сітчастим фільтром, знявши кришку 4 насоса.
   Справність паливного насоса можна перевірити, закривши пальцем впускний штуцер 6 паливного насоса. Якщо насос справний, то при русі його важеля 10 ручної підкачки повинне відчуватися втягування пальця всередину. Працездатність паливного насоса можна також перевірити викачуванням палива з окремої ємкості. Для цього необхідно впускний штуцер паливного насоса щільно з'єднати з одним кінцем гумового (додаткового) шланга, а другий опустити в ємність з паливом. Привести в дію насос важелем ручної підкачки. Якщо паливо добре виштовхуватиметься з випускного штуцера сильним пульсуючим струменем то паливний насос справний.
   Інколи при перевірці паливного насоса з випускного штуцера 2 виходить слабкий струмінь палива. Найчастіше це відбувається із-за осмолення і залипання впускного 5 і випускного 1 клапанів і сітчастого фільтра 3 паливного насоса, втрати пружності пружини 9 діафрагми 8 і, як вже вказувалося при пошкодженні діафрагми, підсосі повітря, підтіканні палива, зносі важеля приводу паливного насоса. В цьому випадку краще всього зняти насос з двигуна (насос кріпиться до блоку циліндрів двома гайками на шпильках) і розібрати його, промити і очистити клапани і сітчастий фільтр. При необхідності замінити несправні деталі.
                                        Засмічення топливопроводів.
   Якщо при продуванні повітрям топливопровода, наприклад, що йде до паливного бака, вирування в паливному баку не чутно, це свідчить про засмічення топливопровода, що сполучає паливний бак з паливним насосом. Взимку це, найімовірніше може бути в результаті замерзання води в топливопроводі. Щоб прогріти топливопровід, можна використовувати звичайну водяну грілку або обтиральні кінці, змочені гарячою водою, а краще всього автомобіль поставити в гараж (теплий бокс) і після того, як замерзла в топливопроводі вода відтане обслужити систему живлення.
                                         Забруднення паливного бака.
   Якщо вирування палива в паливному баку при його продуванні повітрям немає, то це свідчить про засмічення сітчастого фільтра 4 паливного бака, замерзанні води в його приймальній трубці 5 або про наявність   великої   кількості   відстою   в   нижній   частині   паливного бака. При цьому необхідно видалити відстій через зливний отвір 2 і промити паливний бак бензином. При заправці паливного бака з каністр, бочок і тому подібне треба звертати особливу увагу на чистоту палива і приймати необхідні заходи для запобігання попаданню в паливний бак води, грязі, пилу.
                                 Несправний фільтр тонкого очищення палива.
    На автомобілях ГАЗ-24 «Волга», «Москвич-2141» у систему живлення між карбюратором і паливним насосом, а на автомобілях ВАЗ-2108 -2109 «Жигули» між паливним насосом і паливним баком встановлюють фільтр тонкого очищення палива. При засміченні його фільтруючого елементу потрібно зняти фільтр, розібрати, промити в чистому неетильованому бензині або в гарячій воді його фільтруючий елемент і продути стислим повітрям. При пошкодженні прокладки ущільнювача відстійника фільтру її слід замінити.
Якщо фільтр тонкого очищення палива нерозбірний , то при перших ознаках нестійкої роботи двигуна на середніх і великих обертах колінчастого валу фільтр потрібно замінити новим, навіть якщо встановлений фільтр не відпрацював заданий заводом ресурс.
   Якщо встановлено, що системи живлення і запалення двигуна справні, а двигун все ж не удається запустити, необхідно   шукати   інші   причини,   що затрудняють   запуск   двигуна.
  
Категорія: Несправності легкового автомобіля | Додав: avtomobilist (03.02.2009)
Переглядів: 2387 | Рейтинг: 5.0/4 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 55

Друзі сайту


  Туризм
 Веселина
 Анекдоты и языки
 Всячина
 Домашний компьютер
 Авторазборка



Статистика
+
Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz