Головна

Реєстрація

Вхід
Поради автомобілісту
П`ятниця, 29.03.2024, 15:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Технічне обслуговування автомобілів [6]
Ремонт автомобіля [1]
Поради автомобілісту [4]
Несправності легкового автомобіля [13]
Діагностика систем автомобіля [1]
Несправності двигуна [2]
Пошук
Головна » Статті » Експлуатація легкового автомобіля » Несправності легкового автомобіля

ПЕРЕБОЇ В РОБОТІ ДВИГУНА
Порушення регулювання холостого ходу карбюратора. Справна система холостого ходу карбюратора забезпечує стійку роботу двигуна на холостому ходу з малою частотою обертання колінчастого валу. В цьому випадку в карбюраторі готується необхідний збагачений склад горючої суміші (13 кг повітря на 1 кг палива). Якщо склад горючої суміші, що поступає в циліндри, збіднений (16,5 кг повітря на 1 кг палива) або збагачений (10 кг повітря на 1 кг палива), нормальна робота двигуна (при справній системі запалення) на малій частоті обертання буде нестійкою. В цьому випадку при роботі двигуна відбувається його помітне «здригання», як правило, супроводжуване «пострілами» в глушник, особливо під час поступаннядо   циліндрів   двигуна   переобогащенной   суміші.
   Це приводить до підвищеного зносу двигуна, перевитрати бензину і погіршення динамічності автомобіля. Двигун під час руху може раптово зупинитись, що може привести до тяжких наслідків при русі через залізничні переїзди на перехрестях з інтенсивним рухом транспорту або в інших небезпечних місцях.
   При появі перебоїв на малій частоті обертання колінчастого валу двигуна при холостому ході слід перевірити стійкість роботи системи холостого ходу карбюратора і при необхідності відрегулювати необхідний склад суміші.
Дане регулювання виконують при справних свічках запалення точній установці запалення, правильному зазорі між контактами переривника, а також справній системі подачі палива. Регулювання мінімально стійкої частоти обертання колінчастого валу двигуна на холостому ходу виконують двома гвинтами. Гвинтом 1, що обмежує відкриття дросельної заслінки регулюють кількість суміші, а гвинтом 2— якість (склад) суміші.
   Перед початком регулювання прогрівають двигун до температури охолоджуючої рідини не менше 80 °С по покажчику на щитку приладів і повністю відкривають повітряну заслінку карбюратора. Регулювальні гвинти встановлюють певним чином: гвинт 2 якості загортають повністю, а потім відкручують на 2—25 звороту, а гвинт 1 кількості суміші вкручують на 1,5—2 звороту від положення, при якому він починає повертати важіль, закріплений на осі дросельною заслінкою.
   При первинному положенні гвинта 2 якості суміші і стійкій роботі двигуна, вивертаючи гвинт 1, встановлюють можливу мінімальну частоту обертання колінчастого валу двигуна. Обертаючи в ту або іншу сторону гвинт 2 якості суміші без зміни положення дросельної заслінки добиваються максимальної частоти обертання колінчастого валу. Потім обертанням упорного гвинта дросельної заслінки знов встановлюють наймінімальнішу і стійкішу частоту обертання колінчастого валу двигуна. Як правило після двох-трьох таких операцій знаходиться правильне положення регулювальних гвинтів, що і забезпечує необхідну кількість і якість суміші і, природно, економічну роботу двигуна.
   Перевіряють правильність вказаного регулювання різким відкриттям і закриттям дросельної заслінки. Якщо двигун продовжує роботу, то регулювання виконане правильно. Вказану операцію, якщо немає достатнього досвіду, рекомендується виконувати на СТО, особливо на автомобілях «Москвич-2140», ВАЗ-2105 -2107, «Жигули» і інших з карбюраторами «Озон», щоб не допустити підвищеного вмісту СО в відпрцьованих газах.
   У разі потреби (перебої в роботі двигуна, підвищений вміст СО у відпрацьованих газах) слід відрегулювати карбюратор на мінімальну частоту обертання колінчастого валу, стійку роботу двигуна і відповідний нормі вміст СО у відпрацьованих газах описаним вище способом. Після регулювання рекомендується встановити нову заглушку.
   При правильному регулюванні системи холостого ходу частота обертання колінчастого валу двигуна повинна відповідати вимогам заводської інструкції з експлуатації.
Засмічення жиклерів і каналів карбюратора. Поширеною причиною нестійкої роботи двигуна на холостому ходу при малій частоті обертання є засмічення жиклерів і каналів карбюратора. Переконавшись, наприклад, в тому, що регулювання холостого ходу карбюратора не допомагає треба прочистити і продути жиклери і канали системи холостого ходу стислим повітрям, використовуючи насос для накачування шин. При сильному засміченні (осмоленії) жиклери можна прочистити загостреною дерев'яною паличкою, добре змоченою ацетоном. Не можна прочищати жиклери дротом або металевими предметами.
Негерметічность з'єднання карбюратора з впускним трубопроводом. Інколи перебої в роботі двигуна на малій частоті обертання колінчастого валу при холостому ході можуть бути викликані підсосом повітря між впускним трубопроводом і корпусом дросельних заслінок карбюратора. Основною причиною негерметічності з'єднання карбюратора з впускним трубопроводом двигуна є пошкодження прокладки ущільнювача. Це приводить до підсосу стороннього повітря в систему живлення, що значно збіднює горючу суміш. Вона повільно горить викликає сильні хлопки в карбюраторі і невиправдану збільшену витрату бензину в порівнянні з оптимальним складом суміші, необхідним для нормальної роботи двигуна на режимі холостого ходу.
   Негерметічность з'єднання карбюратора з впускним трубопроводом двигуна виявляють по появі біля з'єднання тонкої плівки палива, а також слідами кіптяви, що відкладається довкола неплотності при зворотних спалахах, що відбуваються в карбюраторі під час пуску і прогрівання холодного двигуна. Сумнівні місця підтікань палива слід насухо протерти ганчіркою. Після цього підтікання (місця підсосу повітря) легко виявляються завдяки здатності палива добре змочувати метал (плівка палива швидко розходиться по поверхні деталей).
Попадання охолоджуючої рідини в циліндри двигуна. Якщо двигун працює нестійко або зупиняється на холостому ходу, причиною може бути попадання охолоджуючої рідини (води) в циліндри двигуна. Ця несправність зустрічається дуже рідко і відбувається найчастіше із-за прогорання (прокладка пробита) ущільнюючої прокладки між голівкою і блоком циліндрів або нещільного їх прилягання. Справна ущільнююча прокладка запобігає попаданню охолоджуючої рідини з сорочки охолоджування двигуна в циліндри і газів з циліндрів в сорочку охолоджування. Характерною ознакою проходження газів в сорочку охолоджування двигуна є наявність бульбашок газу в охолоджуючій рідині, видимих при відкритій пробці радіатора або розширювального бачка. Витік газу назовні можна виявити по бульбашках, що з'являються, в прокладки, якщо змастити краї прокладки (свічки) рідким милом.
   Тріщини в головці і блоці циліндрів виникають дуже рідко і зазвичай в тому випадку, якщо в перегрітий двигун доливають холодну воду або із-за розморожування головки і блоку циліндрів в великі морози. У останньому випадку двигун підлягає ремонту. Пропуск газів можна спробувати усунути затягуванням гайок кріплення головки циліндрів. Якщо при цьому не буде досягнуто позитивний результат, то потрібно замінити ущільнюючу прокладку.
   При заміні ущільнюючої прокладки обов'язково потрібно плоскості роз'єму голівки і блоку циліндрів ретельно зачистити, а щоб уникнути прилипання прокладки до блоку і головки циліндрів рекомендується натерти прокладку графітовим порошком.
   Гайки необхідно затягувати рівномірно, починаючи від центру і поступово переходячи до країв, в порядку і із зусиллям, вказаним в заводській інструкції з експлуатації. Для запобігання деформації головки циліндрів затягування слід проводити в два прийоми: спочатку — меншим зусиллям, потім остаточним. Двигун має бути при цьому холодним.
Категорія: Несправності легкового автомобіля | Додав: avtomobilist (25.02.2009)
Переглядів: 6997 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.9/7 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 59

Друзі сайту


  Туризм
 Веселина
 Анекдоты и языки
 Всячина
 Домашний компьютер
 Авторазборка



Статистика
+
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz