Обрив дроту кола низької напруги. Причиною раптової зупинки двигуна під час руху автомобіля може бути обрив будь-якого дроту кола низької напруги, а найчастіше зіскок дроту, який сполучає акумуляторну батарею автомобіля з «масою». Характерною ознакою в цьому випадку є зникнення світла в контрольно-вимірювальних приладах, покажчиках повороту, фарах і підфарниках, відсутність звукового сигналу. Пробій конденсатора на «масу». Характерною ознакою виходу зі строю конденсатора під час руху автомобіля є «постріли» у глушнику. Конденсатор слід перевірити способами, що розглядали раніше, і замінити. В дорозі несправний конденсатор можна не знімати, а лише від'єднати його дріт від затиску К переривника. Новий (запасний) або конденсатор звукового сигналу (можна використовувати тимчасово) рекомендується приєднати поряд з котушкою запалення, з'єднавши його дріт із затиском Р котушки, а корпус з «масою». Порушення установки запалення. Зупинка двигуна під час руху із-за порушення установки запалення відбувається рідко. Найчастіше причиною цьому є ненадійне кріплення розподільника на блоці циліндрів або ослабіння (поломка) пружини центробіжного регулятора. Повна витрата палива. Наявність в паливному баку бензину визначається по покажчику рівня на щитку приладів, а при його несправності за допомогою мірної лінійки або чистого прутка. Обрив топливопровода. Причиною раптової зупинки двигуна під час руху автомобіля може бути також обрив топливопровода (замерзання води зимою). Необхідно перевірити надійність з'єднання топливопроводів з приладами системи живлення, при необхідності усунути обрив топливопровода. Підсос стороннього повітря. Інколи двигун зупиняється під час руху із-за підсосу стороннього повітря і систему живлення. Це значно обідняє горючу суміш і приводить до зупинки двигуна. Підсос стороннього повітря може відбуватися через тріщини, що утворилися, у впускному трубопроводі або в з'єднаннях його з блоком двигуна, а також через щілини між нижньою і середньою частинами карбюратора. Усувається заміною зношених прокладок в місцях з'єднань або впускного трубопроводу з тріщинами, що утворилися.