Головна

Реєстрація

Вхід
Поради автомобілісту
Вівторок, 20.11.2018, 16:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Технічне обслуговування автомобілів [5]
Ремонт автомобіля [1]
Поради автомобілісту [4]
Несправності легкового автомобіля [13]
Діагностика систем автомобіля [1]
Несправності двигуна [2]
Пошук
Головна » Статті » Експлуатація легкового автомобіля » Несправності легкового автомобіля

НЕСПРАВНОСТІ БЕЗКОНТАКТНОЇ СИСТЕМИ ЗАПАЛЕННЯ, ПРИ ЯКИХ ДВИГУН НЕ ЗАПУСКАЄТЬСЯ
В той же час конструктивні особливості деяких елементів безконтактної системи запалення, способи виявлення, усунення основних несправностей вимагають дотримання наступних рекомендацій. Не допускається на працюючому двигуні від'єднувати дроти високої напруги і перевіряти працездатність елементів системи запалення «на іскру», оскільки це може призвести до травм (зважаючи на високу енергію), а також до прогару високовольтної ізоляції і виходу з ладу приладів системи запалення. Щоб уникнути пошкодження комутатора забороняється при працюючому двигуні від'єднувати дроти від клем акумуляторної батареї. При усуненні несправностей, а також при виконанні профілактичних робіт з датчиком-розподільником необхідно обов'язково вимикати запалення. У безконтактній системі запалення не дозволяється прокладати в одному джгуті дроти низької і високої напруги. Розглянемо детально деякі характерні для безконтактної системи запалення причини, що затрудняють запуск двигуна.
     Немає імпульсів струму на котушку запалення порушена працездатність комутатора. Комутатор призначений для перетворення імпульсів датчика в імпульси струму в первинній обмотці котушки запалення, тобто він розмикає і замикає коло низької напруги за рахунок закривання і відкривання вихідного транзистора.
     Якщо двигун не запускається при справній системі подачі палива в карбюратор, то вірогідною причиною цьому може служити несправність комутатора. Зазвичай точна перевірка технічного стану комутатора (основні параметри імпульсів) проводиться на стенді за допомогою осцилографа і генератора прямокутних імпульсів. Проте оцінити працездатність комутатора, тобто переконатися, видає він імпульси струму на котушку запалення чи ні, можна простим способом за допомогою лампи типа А12, 3 Вт. Для цього необхідно, наприклад у системі запалення автомобіля ВАЗ-2108 від'єднати від котушки запалення коричневий дріт з червоними смужками, що йде від клеми 1 комутатора, і підключити наконечник дроту до контрольної лампи. Інший провод лампи підключити до клеми Б котушки запалення. Потім включити запалення і провернути колінчастий вал двигуна стартером. Якщо при обертанні колінчастого валу двигуна стартером контрольна лампа блимає, то комутатор видає імпульси струму на котушку запалення, тобто коло низької напруги справне. У тих випадках, коли контрольна лампа не блимає, комутатор не видає імпульси струму на котушку запалення. Отже, він несправний і потребує заміни. Слід нагадати що із-за несправності комутатора двигун може не розвивати повної потужності або мати перебої в роботі на всіх частотах обертання колінчастого валу.
     Обрив в дротах живлення комутатора.  Відсутність імпульсів струму на первинній обмотці котушки запалення може бути унаслідок обриву в дротах що сполучають комутатор з вимикачем запалення або з котушкою запалення, або із-за ненадійного їх з'єднання.
  В цьому випадку потрібно ретельно перевірити стан дротів, надійність їх з'єднання. Виявлені пошкоджені дроти замінити, з'єднання, що ослабіли, закріпити.
   Пошкоджений вимикач запалення.  Нерідко причиною відсутності імпульсів струму на котушку запалення може служити несправність вимикача запалення. При включенні запалення не замикаються контакти 15/1 і 30/1. Щоб усунути цю несправність, необхідно перевірити справність вимикача запалення, способом, що розглянули раніше. Несправну контактну частину вимикача запалення замінити запасною.
   Немає імпульсів напруги на комутатор від датчика, несправний безконтактний датчик. Безконтактний датчик встановлений замість контактів переривника, забезпечує подачу управляючих імпульсів на комутатор і розташований в датчику-розподільнику запалення.
   Працездатність безконтактного датчика можна перевірити таким чином. Між штепсельним роз'ємом датчика-розподільника запалення і роз'ємом пучка дротів необхідно підключити перехідний роз'єм з вольтметром. Включивши запалення і повільно провертаючи спеціальним ключем колінчастий вал вольтметром заміряти напругу на   виході   датчика.    При   справному   безконтактному   датчику напруга на його виході повинна різко мінятися від мінімального (не більше 0,4 В) до максимального — не більше ніж на 3 В меншої напруги живлення. Напруга живлення звичайна 8—14 В.
     Якщо перевіркою буде виявлено, що величина імпульсів напруги, що видаються датчиком, не відповідає вище вказаним межам, то несправний датчик необхідно замінити.
    Обрив в дротах між датчиком   і   комутатором.  У   практиці експлуатації легкових автомобілів найчастіше      імпульси   напруги від   безконтактного   датчика   можуть не   поступати   на  комутатор   із-за обриву    в  дротах  між датчиком-розподільником запалення і комутатором. Необхідно зовнішнім   оглядом   перевірити  стан   дротів   і   надійність   їх   з'єднання.   Виявлені   пошкоджені   дроти замінити, а слабкі з'єднання дротів з приладами надійно закріпити.

 
Категорія: Несправності легкового автомобіля | Додав: avtomobilist (19.01.2009)
Переглядів: 4762 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 1
1 Ваня  
Погано, що не показано назва деталей, які зображені на малюнку під цифрами. А також погано те, що матеріал викладений необширно, що заважає його зрозуміти.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 56

Друзі сайту


  Туризм
 Веселина
 Анекдоты и языки
 Всячина
 Домашний компьютер
 Авторазборка



Статистика
+
Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz