Головна

Реєстрація

Вхід
Поради автомобілісту
Вівторок, 29.09.2020, 04:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Головна » 2009 » Січень » 3 » ПОПЕРЕДУ ДАЛЕКА ДОРОГА
ПОПЕРЕДУ ДАЛЕКА ДОРОГА
20:03
Майже кожен автолюбитель здійснює тривалі поїздки на своєму автомобілі. Успіх їх багато в чому залежить від того, як  автомобіль підготовлений до далекої дороги.
  Зрозуміло, що передбачити всі труднощі, які можуть зустрітися в далекій дорозі, практично неможливо. Досвід експлуатації легкових автомобілів підказує, що головне — ретельна підготовка автомобіля. Для цього необхідно встановити автомобіль на оглядову канаву або естакаду і виконати комплекс перевірочних, кріпильних, регулювальних і заправочно-змазочних робіт в об'ємі щоденного технічного обслуговування за допомогою інструменту і приладдя, що додаються до автомобіля.
  Перед далекою дорогою на автомобілі рекомендується провести ряд додаткових робіт. Розглянемо їх.Розміщення багажу.  При установці багажника на даху автомобіля необхідно ретельно закріпити за допомогою скоб і болтів спеціальні лапки багажника в ринвах.       
   Розміщення вантажу, що перевозиться, на багажнику повинне відповідати вимогам Правил дорожнього руху. На даху рекомендується укладати легкі (об'ємні) речі, а у внутрішньому багажнику важчі. Всі предмети багажу мають бути міцно закріплені на багажнику. Для кріплення багажу може бути використане просте пристосування, що є пучком гумових шнурів із стальньми гачками на кінцях, сполучених в центрі металевим кільцем, а також звичайні вірьовки або шнури.
   Навантажений багажник на даху автомобіля збільшує опір руху, що приводить до зростання витрати палива. Якщо є причіп з човном, дуже зручно розміщувати багаж в них.
                    Буксирний пристрій.
 Досить часто автолюбителі використовують причепи до автомобілів. Для з'єднання причепа з автомобілем використовують буксирний пристрій, що випускається промисловістю.   Забороняється   застосовувати   саморобні   буксирні   пристрої.   Буксирний   пристрій   слід   приєднати до  автомобіля  так, щоб  висота  центру  кульового  пальця над поверхнею дороги була не менше 350 мм при навантаженому автомобілі і не більше 525 мм при ненавантаженому.
   При  установці  причепа  потрібні   правильне  заземлення і   надійне   під'єднання   дротів   причепа   до   контактів штепсельного роз'єму автомобіля. Буксирний пристрій повинен кріпитися  до автомобіля в місцях,  де кузов  має достатню міцність. Спосіб під'єднування приводиться в заводській інструкції з експлуатації автомобіля.
               Запасні  частини  і  приладдя.   
    Перевірити   наявність   на автомобілі   запасного   колеса,   домкрата,   повного   комплекту інструменту водія, буксирного троса, сигнальних щитків або прапорців, вогнегасника, засобів безпеки, які використовуються   при   аварійній   зупинці   автомобіля   в дорозі,   схеми маршруту і переліку станцій технічного обслуговування.
                Рекомендується узяти з собою додатково:
  ремінь приводу вентилятора, котушку запалення, конденсатор, дві-три свічки запалення, регулятор напруги, один-два  дроти високої напруги і один-два дроти низької напруги, кришку, ротор і контакти переривача-розподільника, вугільні щітки для генератора і стартера, комплект запобіжників, дві-три лампочки, переносну лампу, діафрагму паливного насоса, поплавець карбюратора, 5-літровую каністру з бензином, воронку, шланг з грушею для заливки бензину, дві-три гайки на колеса, гальмівний шланг, 0,5 л гальмівної рідини, камеру і запасні золотники, смужки старої камери, шматки шлангів різного діаметру з хомутами, прокладка голівки циліндрів, мішок або каністра для води, наждачний папір і ізоляційна стрічка, 1—2 м обв'язувального дроту. Цей  перелік запасних   частин   і   приладдя   коректується залежно від характеру вибраної поїздки, її відстані, наявність на трасі станцій технічного обслуговування або автокрамниць, а також з врахуванням технічного стану автомобіля.
Наявність на автомобілі необхідного набору запасних деталей і приладдя з повним комплектом інструменту водія — одна з умов успішної поїздки на велику відстань.
         Аптечка.
   Кожен автолюбитель, що вирушає в далеку поїздку, повинен перевірити медичну аптечку і доукомплектувати її при необхідності медикаментами і приладдям для надання першої допомоги при нещасних випадках, зняття больових або неприємних відчуттів, а також медикаментами, рекомендованими лікарем кому-небудь з учасників поїздки або подорожі. Не забудьте перевірити терміни придатності медикаментів.
  Аптечка повинна містити наступні медикаменти:
Валідол                              .............    10 пігулок
Нашатирний   спирт                .........    10 ампул
Перманганат калію (марганцівка) ....     1  пробірка
10 %-ний   спиртний   розчин   йоду .... 1  флакон
Кровоспинний джгут                  ......     1  шт.
Марлевий стерильний бинт 10X5  .    .    2 шт.
Гігроскопічна   вата                   ........    50,0 г
Бактерицидний лейкопластир 6X10 ...    2 шт.
Перев'язувальний пакет           .........    2 шт.
  Для обробки дрібних порізів, садин і подряпин доцільно мати додатково клей БФ-6 в тюбику. Його наносять на шкіру і він утворює еластичну плівку, яка надійно захищає рану від забруднення. Термометр, тупокінцеві ножиці, перев'язувальні матеріали, марлеві стерильні бинти, перев'язувальні пакети — все це може згодитися в далекій поїздці.
           Контрольний огляд автомобіля в дорозі.
 При поїздках на велику відстань на тривалих зупинках корисно провести контрольний огляд автомобіля.
   Відразу ж після зупинки рекомендується рукою на дотик перевірити: ступінь нагріву ступиць коліс і гальмівних барабанів, карданів, картера коробки передач (роздавальної коробки), картера провідного моста. При цьому нагрів вважається допустимим, якщо рука витримує тривалий дотик. Якщо температура агрегатів і вузлів буде високою, то потрібний їх ремонт на найближчій станції технічного обслуговування.
   Очистити від бруду (снігу) номерні знаки, скло заднього ліхтаря, покажчиків повороту, фар з підфарниками, вітрове скло і скло дверей. Переконатися, чи не тече масло і паливо, охолоджувальна, гальмівна і амортизаційна рідина.
   Перевірити рівень масла в картері двигуна і охолоджувальної рідини в розширювальному бачку (радіаторі) і при необхідності дозаправити їх. Перевірити наявність і затягування гайок кріплення коліс, стан підвіски (важелів, амортизаторів, пружин, кульових шарнірів, стабілізатора поперечної стійкості), тяги рульового управління, тиск повітря в шинах коліс. Шини не повинні мати глибоких порізів,  застряглих сторонніх предметів (цвяхів, скла).
   Переконатися в справності стоп-сигналу, покажчиків повороту і заднього ліхтаря.     Несправності, виявлені контрольним оглядом, усунути.

Переглядів: 3135 | Додав: avtomobilist | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 58

Друзі сайту


  Туризм
 Веселина
 Анекдоты и языки
 Всячина
 Домашний компьютер
 Авторазборка



Статистика
+
Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz