Щоб забезпечити оптимальний тепловий режим роботи двигуна 85—95 °С, необхідно регулярно стежити за рівнем охолоджуючої рідини в розширювальному бачку і при необхідності доводити його до норми, доливаючи обов'язково рідину, відповідно залитої на заводі. Необхідність частого доливання охолоджуючої рідини в систему свідчить перш за все про її підтікання (основній причині підвищеної витрати), оскільки втрати унаслідок випару дуже малі. Місце витоку охолоджуючої рідини з системи охолоджування рекомендується шукати на холодному двигуні, оскільки на гарячому двигуні витікаюча рідина легко випаровується і виявити її значно важче. Якщо немає охолоджуючої рідини, можна тимчасово в теплу пору року при температурі навколишнього повітря вище 0 °С додати в систему охолоджування звичайної води, краще кип'яченої. При появі першої можливості обов'язково перевірити щільність охолоджуючої рідини ареометром.