Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 13 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Перегрів двигуна автомобіля може відбуватись по різних причинах. Деякі, найбільш поширені, які трапляються як в досвідчених водіїв, так і в початківців ми зараз розглянемо... читати далі |
На нагрів двигуна великий вплив робить склад робочої суміші. Наприклад, вхід в циліндри бідної суміші може викликати перегрівання двигуна. В цьому випадку чути постріли в карбюраторі, відчувається знижена прийомистість автомобіля. Двигун перегрівається із-за повільного горіння бідної суміші. |
Двигун може перегріватися із-за надмірно раннього або пізнього запалення робочої суміші в циліндрах. При надмірно ранньому запаленні горюча суміш запалюється передчасно і різко наростає тиск газів до приходу поршня у верхню мертву точку, що значно перешкоджає руху поршня. В результаті зменшуються потужність і економічність двигуна, а робота під навантаженням супроводжується стуком і підвищеним нагрівом з глушника викидаються іскри і чорний дим... читати все |
Системи охолоджування легкових автомобілів заповнюються охолоджуючими рідинами тосолом або антифризом, які не замерзають при низьких температурах навколишнього повітря. У тих випадках, коли замість тосолу або антифризу при низьких температурах застосовується вода, то можливе її замерзання в нижній частині радіатора. Головним чином це може статися на тривалих стоянках при сильному вітрі і морозі, при русі автомобіля з малим навантаженням і відкритими жалюзями... читати далі |
На деяких легкових автомобілях попереду радіатора встановлюються жалюзі, за допомогою яких водій регулює тепловий режим роботи двигуна... читати далі
|
Поширеною причиною зниження рівня охолоджуючої рідини в системі охолоджування є протікання радіатора. Виявлені пошкоджені місця радіатора необхідно запаяти, використовуючи для цього м'які припої (ПОС-18,ПОС-30,ПОС-40) і паяльник. |
В процесі експлуатації автомобіля радіатор системи охолоджування може зовні і усередині покриватися накипом, маслом, продуктами корозії. Це значно зменшує його тепловіддачу, і двигун перегрівається. В цьому випадку різко знижується потужність, збільшується витрата бензину. |
Термостат автоматично підтримує необхідний тепловий режим двигуна, а
також забезпечує його швидке прогрівання після пуску при низьких
температурах навколишнього повітря. |
Мало рідини в системі охолоджування Нормальний рівень охолоджуючої рідини в радіаторі або розширювальному бачку забезпечує ефективність роботи системи охолоджування. При пониженні рівня двигун перегрівається. Характерними ознаками перегріву двигуна є значне підвищення температури охолоджуючої рідини (виявляється за свідченнями покажчика температури охолоджуючої рідини), падіння його потужності (двигун погано тягне) і поява дзвінких стуків...читати далі
|
Від'єднання центрального дроту високої напруги.Легкий вибух в глушнику у момент раптової зупинки двигуна під час руху автомобіля свідчить про виникнення несправності в системі запалення. Найбільш частою причиною є зникнення іскри на свічках запалення із-за від'єднання (розриву) центрального дроту високої напруги що підводить струм від котушки запалення до розподільника. Щоб переконатися в тому, що сталося від'єднання дроту високої напруги від котушки запалення або від розподільника, потрібно відкрити капот двигуна і ретельно оглянути місця з'єднання дроту. Якщо перевіркою буде виявлено що один кінець дроту повністю вискочив з центрального гнізда, його слід під'єднати до потрібної клеми і пустити двигун... читати далі |
| |
| | |
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
|
|
|