Гальмо стоянки частково включене У недосвідчених водіїв двигун під час руху іноді перегрівається із-за часткового затягування важеля гальма стоянки або неправильного регулювання робочих гальм. Тому, рушаючи в дорогу слід повністю опустити важіль гальма стоянки в крайнє переднє положення, заздалегідь перевіривши справність і дію гальмівної системи способом, розглянутим в розд. "Несправності гальмівної системи".
Рух на низьких передачах Буває, що двигун перегрівається із-за тривалої їзди на низьких передачах. У такому разі необхідно зупинити автомобіль і дати двигуну охолонути. Якщо зупинка неможлива можна тимчасово охолодити двигун наступним простим способом: перевести важіль управління краном отопителя в положення ВКЛЮЧЕНО і включити вентилятор обігрівача на велику частоту обертання. Це дозволить продовжувати рух автомобіля без зупинки. Порушення змащування двигуна Іноді двигун перегрівається із-за недостатньої подачі масла до змащуваних деталей або поганої його якості. Погіршення мастила призводить до посилення тертя між деталями, підвищує температуру деталей і масла. Тому треба стежити за рівнем масла в картері двигуна за тиском в системі мастила, не допускати підтікання масла через з'єднання шлангів і трубопроводів, прокладки і сальники. Забруднення зовнішньої поверхні двигуна На міру нагріву двигуна великий вплив чинить чистота його зовнішньої поверхні. Особливо це важливо для повітряноохолоджуваних двигунів. Двигун повітряноохолоджуваний може перегріватися, окрім причин характерних для двигуна з рідинним охолодженням, із-за сильного забруднення ребер циліндрів і голівок або порушення регулювання положення заслінок у повітряпідводячих трубопроводах. В цьому випадку ребра циліндрів і голівок слід очистити промити водою і продути стислим повітрям, а регулюванням забезпечити повне відкриття заслінок без заїдань їх об стінки кожухів.