Головна

Реєстрація

Вхід
Поради автомобілісту
Середа, 24.04.2024, 22:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Технічне обслуговування автомобілів [6]
Ремонт автомобіля [1]
Поради автомобілісту [4]
Несправності легкового автомобіля [13]
Діагностика систем автомобіля [1]
Несправності двигуна [2]
Пошук
Головна » Статті » Експлуатація легкового автомобіля » Технічне обслуговування автомобілів

ПІДГОТОВКА НОВОГО АВТОМОБІЛЯ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
ПІДГОТОВКА НОВОГО АВТОМОБІЛЯ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ   Перед початком експлуатації нового автомобіля необхідно виконати певний комплекс практичних рекомендацій по його підготовці безпосередньо до роботи, від своєчасності і якості проведення якого залежить надалі надійність і термін служби автомобіля.
    Так, окрім повного об'єму робіт, передбаченого заводськими інструкціями для кожної марки автомобіля, необхідно виконати наступні операції.
    Видалити воскове захисне покриття з поверхні кузова спочатку теплою водою (температурою не вище 50 °С), а потім розчинником (можна використовувати уайт-спіріт або гас) з подальшим протиранням насухо всієї поверхні автомобіля м'якою тканиною. При цьому необхідно оберігати гумові ущільнювачі скла шматком картону або фанери від попадання на них розчинника.
   Перевірити і переконатися в наявності масел в картерах двигуна, коробці передач (роздавальній коробці), ведучому мосту. При необхідності довести рівень масла до норми відповідно до вимог заводської інструкції.
Перевірити рівень гальмівної рідини в бачку гідроприводу виключення зчеплення і в бачку гідроприводу гальма, а також рівень охолоджуючої рідини в розширювальному бачку. При необхідності довести їх до норми.
   Перевірити гайки кріплення дисків коліс, тиск повітря в шинах. Пам'ятаєте, що експлуатація шин з тиском, що не відповідає нормі, приводить до їх передчасного зносу і погіршує стійкість і керованість автомобіля.
Щоб оберегти клеми акумуляторної батареї від окислення, слід виготовити захисні   кільця з фетру і просочити їх моторним маслом. Знявши наконечники дротів з клем, протерти клеми бензином і надіти на них кільця.
При установці акумуляторної батареї на автомобіль (якщо батарея знімалася для зарядки або зберігання) стежити, щоб дроти були приєднані правильно, тобто відповідно до вказаної полярності на їх наконечниках і клемах батареї.
  Пам'ятаєте: позитивна клема більша за  негативну! Акумуляторна батарея повинна з'єднуватися лише позитивним дротом (наконечник «+») з позитивною клемою генератора. Не допускайте роботи генератора, якщо батарея не сполучена з його позитивною клемою. Порушення цих вимог приводить до пошкодження випрямляча генератора.
   Встановити на автомобілі щітки склоочисника і перевірити роботу склоочисника на всіх режимах, рясно змочивши водою вітрове скло. При правильній установці щітки не повинні ударятися об ущільнювач вітрового скла. Інакше відрегулювати хід щіток, переставивши важелі на валах. При правильному розташуванні важелів обидві щітки склоочисника мають бути розташовані горизонтально на одній лінії і направлені в один бік. При справній роботі щіток і омивача вітрового скла струмінь рідини повинен потрапляти на скло у верхні зони секторів, що описуються щітками склоочисника. У холодну пору року перед включенням склоочисника обов'язково перевірити, чи не примерзнули щітки до вітрового скла, інакше вийдуть з ладу не лише щітки, але і електропривод склоочисника.
  Для роботи омивача вітрового скла можна в літній час застосовувати чисту воду. При низьких температурах навколишнього повітря (до — 25 °С) рекомендується використовувати суміш рідини НІЇСС-4 (25—33 %) з водою.
   Не старайтесь на автомобіль навантажувати більше багажу, чим це передбачено вимогами заводської інструкції. Зазвичай маса вантажу з багажником, встановленим на даху легкового автомобіля, не повинна перевищувати 50 кг. Перевантаження збільшує знос елементів передньої підвіски, шин, порушує стійкість автомобіля і тому подібне.
   Корисно перед початком експлуатації, особливо нового автомобіля, дообладнувати його бризговиками передніх і задніх коліс. Це зменшить забруднення і корозію відповідних частин кузова. Бажано купити в автокрамниці і встановити під піддоном двигуна захисний кожух, нанести антикорозійний захист кузова і його елементів. Антикорозійний препарат нанести  і  в  приховані  порожнини  автомобіля.
Днище кузова рекомендується покривати спеціальними бітумними антикорозійними мастиками.

   
Категорія: Технічне обслуговування автомобілів | Додав: avtomobilist (11.01.2009)
Переглядів: 3759 | Рейтинг: 5.0/5 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 59

Друзі сайту


  Туризм
 Веселина
 Анекдоты и языки
 Всячина
 Домашний компьютер
 Авторазборка



Статистика
+
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz