Головна

Реєстрація

Вхід
Поради автомобілісту
Вівторок, 29.09.2020, 04:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Технічне обслуговування автомобілів [6]
Ремонт автомобіля [1]
Поради автомобілісту [4]
Несправності легкового автомобіля [13]
Діагностика систем автомобіля [1]
Несправності двигуна [2]
Пошук
Головна » Статті » Експлуатація легкового автомобіля » Поради автомобілісту

ЗАПУСК ДВИГУНА
Перед запуском холодного двигуна рекомендується виконати наступні прості операції.
Перевірте (при необхідності) наявність масла в картері двигуна, звернувши увагу на його якість, способами, що розглядали в розд. «Витрата моторного масла вища за норму». Нормальний рівень масла має бути біля верхньої мітки «Мах» покажчика або «Полно». Неприпустимо застосовувати літнє моторне масло взимку. Проконтролюйте рівень охолоджуючої рідини в расши-гельном бачку або в радіаторі. Рівень охолоджуючої рідини має бути не нижче за мітку «М» на розширювальному бачку. Якщо на автомобілі немає розширювального бачка, то рівень охолоджуючої рідини має бути нижче 15—20 мм заливної горловини радіатора. При низьких температурах навколишнього повітря в системі охолоджування двигуна воду використовувати не рекомендується. Можливе замерзання води в радіаторі або розморожування двигуна на тривалих стоянках. Обов'язково переконаєтеся, чи є паливо в баку по покажчику на щитку приладів, а при необхідності зануренням чистого прутка в горловину бака.
Не забудьте перевірити справність акумуляторної батареї і надійність її з'єднання в електричному колі.
Акумуляторна батарея справна і надійно сполучена з «масою» автомобіля і приладами електроустаткування, якщо при включенні звукового сигналу його звук сильний, а при включенні фар або підфарників їх світло яскраве.
Після тривалої стоянки автомобіля перед пуском треба підкачати паливо в камеру поплавця карбюратора за допомогою важеля ручної підкачки паливного насоса (кілька разів натискувати на важіль) і витягнути рукоятку управління повітряною заслінкою на себе повністю. При цьому повітряна заслонка закривається, а дросельна частково прочиняється на кут, необхідний для підтримки частоти обертання колінчастого валу, достатньої для пуску двигуна. Переконаєтеся також, що автомобіль загальмований гальмом (важіль гальма стоянки має бути переміщений вгору на 4—5 зубців сектора) стоянки, а важіль перемикання передач знаходиться в нейтральному положенні. Педаль акселератора (приводу дросельної заслонки) натискувати не треба. Потім слід натиснути педаль зчеплення і одночасно включити стартер. Це розвантажить стартер і скоротить витрату електроенергії. Даний прийом особливо важливий в холодну пору року. Після пуску двигуна відпустіть ключ, який автоматично повернеться в нейтральне положення, і плавно відпустіть педаль зчеплення, а у міру зростання частоти обертання колінчастого валу, втопітьрукоятку управління повітряною заслонкою карбюратора.
   Якщо температура навколишнього повітря мінус 25 °С і нижче, рекомендується перед пуском холодного двигуна 5—6 разів провернути колінчастий вал пусковою рукояткою, а також натиснути на педаль акселератора 2—3 рази.
Якщо протягом 10—15 с роботи стартера двигун не запустився, необхідно зробити перерву, вимкнувши запалення, і через 20—30 с  знов повторити пуск.
    Включати стартер більш ніж на 10—15 с не рекомендується. Якщо ж двигун не пустився з 2—3 спроб, необхідно перевірити, чи немає зайвого збагачення суміші, що найчастіше відбувається із-за багатократних спроб пустити двигун. Характерною ознакою збагачення суміші є вихід білого диму з глушника. Щоб позбавитися від перезбагачення суміші, слід припинити спроби пуску двигуна і продути циліндри свіжим повітрям, для чого повністю відкрити дросельну і повітряну заслонки карбюратора і прокрутити колінчастий вал стартером (пусковою рукояткою) протягом 10 с. Потім знов повторити пуск двигуна. Якщо продування циліндрів не дає позитивних результатів, необхідно перевірити справність систем і механізмів двигуна способами, описаними нижче, і в послідовності, вказаній на малюнку.
   При визначенні несправностей слід по можливості уникати передчасного розбирання приладів, систем двигуна і механізмів. Розбирати прилади і вузли необхідно лише в тих випадках, коли без цього неможливо усунути несправність. Всі виявлені несправності слід усувати відразу ж після їх виявлення.

Категорія: Поради автомобілісту | Додав: avtomobilist (11.01.2009)
Переглядів: 2424 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 58

Друзі сайту


  Туризм
 Веселина
 Анекдоты и языки
 Всячина
 Домашний компьютер
 Авторазборка



Статистика
+
Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz